Eat, Sleep, träna, repeat/ H

Hallå hallå! 
i veckan har träningen fått lida pga varierande faktorer, men ny vecka nya träningspass! Har börja skriva matdagbok för att bättre få koll på vad jag stoppar i mig. Vilket fungerar väldigt bra! Har även börjat äta chipudding till frukost vilket jag tycker är vansinnigt gott och så lätt att göra! Slänger in receptet här nedanför. 
Ha en fortsatt trevligt söndag!
/ H
 
Chipudding 1 port
2dl kokosmjölk ( jag använder Gogreen kokosdryck)
2-3msk chifrön
1/2 tsk vaniljsocker
blanda alla ingredienser i en skål, ställ över natten i kylskåp. Servera tillsammans med färska bär/fruk av valfri sort
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hifabulous.blogg.se

Vi är två tjejer som bloggar om vår resa mot ett nyttigare liv, genom träning och mat.

RSS 2.0