Pulled pork wrap / I

I helgen så provade jag och sambon något nytt, nämligen pulled pork wraps. Min smabo är väldigt skeptisk till det här med pulled pork och ja, jag ska erkänna att det här inte riktigt gick hem hos honom, men han har lovat att ge mig ett försök till! Men i alla fall tyckte jag det blve väldans gott! Tortillabröd, pulled pork, sallad, tomat och BBQ sås. Superenkelt att göra :) Vi köpte dessutom det här "rätt enkelt" pulled pork vilket är förlagat och man får med BBQ sås och allt haha! Så vi hade köttet i ugnen i 40 minuter, blandade ihop det med såsen och drog isär så var det klart! Jag är ganska dålig på sallad, jag gillar tanken på sallad men tycker det smakar väldigt trist :( Grönsallad, tomat, morot och majs är gott (det är säkert många fler också men dessa var de jag kom på nu på en gång) men gurka tillför ju aldrig något i smak kan jag tycka. Paprika är jag allergisk mot och ja... Jag är helt enkelt dålig med grönsaker till mat! /I.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hifabulous.blogg.se

Vi är två tjejer som bloggar om vår resa mot ett nyttigare liv, genom träning och mat.

RSS 2.0