Träning v. 6 / I.

Jag kunde inte låta bli haha! Jag har gjort ett träningschema för den här veckan som (om jag inte minns helt tokigt) är vecka 6. Så här ser det ut i alla fall! Jag vet att man ska vila en hel del också men då passen är ganska korta och de dagar jag gymmar tar det väldigt lugnt och tränar de muskler som vilat lite mer än de andra så känner jag att det går ganska bra ändå! Fast visst har jag träningsvärk idag efter omnian igår! :O Så därför har jag valt att köra Body balance ikväll (börjar om en ca 40 minuter) som fokuserar mer på rörlighet än på styrka och kondition. Det ska bli intressant och se vad det är för något! Jag tänkte eftersom berätta mer också vad de olika passen är för något, blir ett så himla långt inlägg med allt i samma annars... Men som sagt. Idag blir det body balance! Idag är också första gången jag går på gymmet utan H. Jag har ju nyss (i lördags) börjat på samma gym som henne. Så det ska också bli spännande ;) / I.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hifabulous.blogg.se

Vi är två tjejer som bloggar om vår resa mot ett nyttigare liv, genom träning och mat.

RSS 2.0