Träning v. 8 / I.

Förra veckans schema var ambitiöst men inte helt välplanerat hehe, jag missade cykeln på tisdag då jag satt i jobbmöten, jag missade dansmixen då jag hade lovat bort mig på annat och gymmet på fredag? Ja... Det kom bort i allt annat som hände den dagen. Men så några ändringar blev det! Me nsamtidigt så måste jag ändå vara lite för ambitiös i mina scheman för det är alltid något som dyker upp så man missar något och har man då lagt in bara lite träning så blir det lätt att man får för lite, om ni är med på hur jag tänker?
För nästa vecka har jag i alla fall kört på med samma tema! Har också trängt in lite boxmix på onsdagen då jag ska åka bort i helgen och därför kommer missa det passet på lördag. Så får vi se hur det går ;) Nu ska jag sova och ladda inför morgondagens vägning. Vi får se hur det har gått! :D / I.
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hifabulous.blogg.se

Vi är två tjejer som bloggar om vår resa mot ett nyttigare liv, genom träning och mat.

RSS 2.0