Vad är Body balance? / I.

I onsdags kväll blev det lite body balance! Vad är det kan ju ni undra då? Jo det är en blandning av pilates, yoga och tai chi. Det är så avslappnande samtidigt som det är riktigt ansträngande för kroppen. Mycket statisk styrka och balans vilket passar mig alldeles perfekt! :) Att tänka på hur rörelsen görs, bli mer vig och tänka på hur man andas tränar man ju samtidigt också. Nej jag älskar verkligen body balance! Så jag funderar på att kanske köra det två gånger i veckan istället för bara en. Nackdelen är att det andra passet är 06.30 på fredag morgon. Jag är sjukt morgontrött! Så jag får fundera vidare  på den ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hifabulous.blogg.se

Vi är två tjejer som bloggar om vår resa mot ett nyttigare liv, genom träning och mat.

RSS 2.0